onsdag 15 december 2010

Koakaka, din jävel...

Jaha, julen är här och lyser frid i skogen.

Jag har bara nån minut att skriva för tillfället så jag säger lite allmänt vad som händer i en Bärsärks liv.

Jag ska ha spelning på Bastun nu på söndag, vilket är awesome. En massa growl, en massa idioti och kanske en och annan stämbandsvrickning, men vi är beredda eller hur, Zach?

Har funnit ett nytt spel jag vill ha men int kommer kuna skaffa: Deadly Premonition. Lite som ett Twin Peaks men med mer kaffe. Mycket bra ser det ut att vara, till XB360.

Klappar inköpta för i år, allt klart där. Inga teckningar i år för jag har helt enkelt inte haft tid. Jobbat som en galning, repat med bandet och varit allmänt 'jag måste få vila', så kanske i framtiden, men inte till jul.

Julblot den 21 verkar det som. Det måste jag fara på, för Hirden ska slagas, mat skola ätas och sånger ska sjungas. Det ska bli mycket skoj.

Annars händer inget särdeligt i mitt liv. Tar det lugnt när jag kan och jobbar när jag ska. Tatueringar har jag börjat tänka på igen också, så vi får se. Nåt kanske händer på den fronten också.

Men nu, ska jag på jobb. Ha're gött allehopa!

Dan.

Inga kommentarer: