fredag 28 januari 2011

God Afton, Björk Kekkonen

God Afton! Det är fredag, den 28 januari, 2011 och jag ska börja flytta.

Det stämmer, Dan F A Westin ska flytta från sina föräldrars hem till en lägenhet med sin flickvän. Yess, det är lite nervigt och spännande, första gången jag flyttar ut trots allt. Men det ska nog gå.
Har redan köksbord, soffa på G, säng när det passar. DEt kommer bli mysigt, awesome och allmänt hell yes.

Annars, inget mycket. Dublin mars, träning har börjat tre gånger i veckan, sen ska man börja stridsträna lite med viking-style. Fint fint, mycket jävla fint!

Musikmässigt ligger jag bra till, har börjat hitta min growlstill ordentligt, har börjat lyssna på lite allt möjligt och inte bara folk-whatever, man måste ju ha lite variation vettu.
Ett favoband dock: Arkona. Rysk folk-paganist-metal. Fint på ryska med en brud som sjunger klart och growlar, och gör båda bra! Lyssna på't, det är goda saker!

Hursomhaver, Jobbet har börjat jäklas lite, lönerna myskar sig och det är lite strul men det ska nog bli klarheter där med. Men ja, om allt går vägen så ska det bli inflyttningskaffe närsom. Folk lär få vet det, facebook och mobilturer finnes och skola bringa meddelanden!

Det var då nog tror jag kan tänkas antagligen kanske, som man säger, det.

Mer uppdateringar om flytt och dylikt när jag hinner. Hörni häjj!

Dan.

Inga kommentarer: