måndag 20 juni 2011

Femton olika smaker jordgubb

Jag gillar dessa olikheter vi har i världen. Vad skulle det vara för tragedi om alla var lika klädda, likadana och lika tänkande?

Jo, vi skulle ha femton olika smaker jordgubb. En för varje åsikt som är lik den andra. 'Den här var fruktigare', 'Jag tycker den sötare är godare', 'Svensk.' och 'Kolla, nu har vi en från Polen också!'.

Hursomhaver: Hur är allt? Jag vet att ingen kommer svara, men kul att fråga i alla fall.

Själv har jag mycket i huvudet just nu. En födelsdagsfest med stora förhoppningar och förväntningar på, för man ska ju dels hålla i den och dels vara lite minglig. Men annars tror jag att det blir en vursting till fest. Bjuds på: Dricka i olika sorter och krubb. Klädkod: Fint casual.

Annars: Jo, har fått ordningsvaktskort, så nu får jag köra ordningsvakt. Har också lärt mig lite hur man ska hantera folk. Rätt ord och man slipper bråk.

Sen så hade man ju ett Gästabud med runt tvåhundra+ människor från hela norden. Förbenat fint ska jag säga! Fick förvisso en fin smäll i skallen med en yxa men jag överlevde, som märkes. Annars gick allt riktigt fint, Nordens läkare fick fint med underhållning iaf.

Och så har man vart på ett photoshoot. Temat: Mina Jag.
Helt enkelt de olika jag som finns. Dvs, Clownen; Kommer jag alltid vara, Bärsärken; Bord jag ha blivit, Vikingane; Mitt forna jag, Den finklädda; När jag klär opp mig och mitt vanliga Jag; ...jag, helt enkelt. Skitkul shoot, har hoppeligen ett med bandet häromdagarna.

Men nu, ska jag handla lite småsaker, så ha're gött!

Dan.

Inga kommentarer: